tirsdag 9. november 2010

PICKNIC-BOKS MED GELANTIN-VINDU

En litt andeledes picknic-boks. Denne har jeg lagd høyere på midten.
Målene på denne er 19 x 10cm. På midten er boksen 5cm, og fremme er den 3cm.
Jeg har brukt gelantin-plater til "vinduene". Har først staset ut med Spellbinders-rammer.
Rammene er festet til slutt.
Har svertet kantene og hatt på Stickles: Golden Rod.
Har brukt en MS-puncher til å stase ut mønsterpapiret på håndtaket.
Tutorial på en picknic-box finner du HER. (Denne har samme høyde over hele boksen).

Vi har nydelig vintervær her nord. Litt kaldt, men pytt, pytt!
Bildet nedenfor er tatt i dag tidlig, og viser utsikten fra vinduet der jeg sitter og scrapper....

***
HA EN FLOTT VINTER-DAG!



15 kommentarer:

  1. En lekker picnic-kurv, Randi!! Nydelig design, mønster ark og farger!!
    Wow, for en utsikt du har fra scrapperommet:-)
    Ha en fin tirsdag!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så lekker denne ble. Fin vri med å lage den høyere på midten. Det ble veldig flott. Nydelig med vinduer og de rammene rundt.

    Litt av en utsikt du har. Mer snø hos deg enn her, tror jeg :)

    Jeg har fått helt dilla på å lage slike esker som du lager :)
    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  3. Woooow. Helt stum. Så lekkert.
    Du er så flink.
    Ha en fin kveld.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Å fy f.... sååååå lekker:)

    Ha en flott ettermiddag:)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Ohhh wowww Randi,This is so wonderful.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  6. Nydelig picnic kurv! :)

    Kjempe flott landskap du har å se på når du scrapper. :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Aldeles helt nydelig igjen.
    Jeg er blitt helt hektet på esker etter
    at jeg har sett alt du lager.
    Tusen takk for masse inspirasjon.
    Flott utsikt du har :):):)Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Det er like morsomt hver gang jeg titter innom her. Og jeg blir like imponert hver gang over det vakre du tryller frem.
    Nok en aldeles nydelig eske du har laget!
    Og for en utsikt du har:)
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Wow, this is so beautiful. Love those spellbinders.
    Hugs, Yvon

    SvarSlett
  10. Så fin den ble! Var jo litt fiffig at den går opp på midten også, da :o) Plass til mer godis og snop oppi, ikke sant? :oP Ha en fortreffelig dag! Stor klem!

    SvarSlett
  11. WOW, beautiful picnic basket. I love how you made it a bit higher in the middle and it is so nicely decorated :o)

    SvarSlett
  12. igen en kæmpe lækker kurv, flot pyntet og jeg er vold med de rammer
    knus Pia

    SvarSlett
  13. Super flot æske. Den er sååå fiiin.

    SvarSlett
  14. Sukk, så vakker kurv! Veldig fin når den er høyere på midten. Tror jeg snart må prøve meg på tutorialen din altså, du er jo en sann inspirasjon!
    Herlig scrappeutsikt!
    Klem

    SvarSlett
  15. Åh, så utrolig lekkert da! Du er virkelig en sann mester på alle typer bokser og esker, jeg er stor fan. Alltid så vakkert laget. Det var denne også. Klem :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-